Saturday 2 April 2011

aku ber syukur...

kehidupan di universiti memberikan aku mendapat banyak pengalaman hidup yang tidak aku jangkakan. dorongan dari keluarga terutama mak, abang dan adik, telah menjadikan aku begitu tabah untuk terus belajar di peringkat sarjana muda. di sini, selama hampir 3 tahun, aku telah dapat banyak kenal dengan pelbagai ragam orang-orang disekeliling aku.

kawan-kawan sebelajar,seketawa, semelawak, telah menjadikan hidup ak berwarna di sini..untuk menangis, aku rasa, ia tidak revelen di sini. aku jarang rasa menangis, cuma kenangan aku bersama arwah ayah, dan ketabahan mak membesarkan kami adik beradik, menjadikan ak seorang yang sensitif dan kemudian memberikan aku semangat untuk membuatkan sesuatu itu agak berjaya.

aku bersyukur di temukan dengan manusia-manusia yang tidak membawa aku ke jalan yang sia-sia..mungkin kadang-kadang, kami lalai tp kami tidak la terjerumus ke kancah yang menjijikkan. ALLAH S.W.T. masih menjadi pengikat kami daripada melakukan perkara-perkara yg sia-sia.


u/p: terima kasih kepada Fuad, Apit, Azam, Sawit, Radhi, Pentol dan Panjang yang selalu ada dengan aku..tinggal lg bape minggu je lagi kita akan terpisah untuk sementara mungkin...kenangan yang dibina, tak kan pernah aku delete.dan xlupe jugk cepet...kwn yg da lame xlepaking bersama dgn kitorng...^_^
******untuk yang teristimewa...aku harap kau xpernah bosan dengan pertanyaan aku yang sering mengganggu....hehehe

2 comments:

  1. sedih okeyh. mau menangis mengalir2 kat sini bace entry kau =)

    ReplyDelete
  2. hehehe...masa aku tulis,idea bercurah2...ni iklhas dari deep2 heart...^_^

    ReplyDelete