Friday 8 April 2011

macam-macam jangan macam-macam!

hi! bertemu kembali dalam jaringan belog aku ni...untuk arini, banyak benda aku buat dalam seharian (xsentuh pasal asingment or yg sewaktu ok....rileks sehari!haha)...pagi td punyer heaven tido cecah sampai kul 10 pg baru bangun...pergh...lalai lagi aku..adoi...tp bukan saje tido lame-lame...ade keje kena buat malam tadi...penat doi!
huhu...

 bundle! yeahhh...generasi bundle...petang tadi punye la rajin pi bundle seluruh JB...hahaha...xde-xde...aku main-main..maaf-maaf...hehehehe...tak semua bundle dapat pi..dapat pergi 3 bundle sahaja..tapi pergi bundle hanya satu tujuan...jalan-jalan sambil temankan kawan-kawan cari bahan...bahan disini, baju-baju berkomposisi gempak untuk digaya di acara-acara formal...hahaahaha....aku??aku cam biasa, dengan badan yang berskala besar, amatlah ajaib bilamana senang untuk aku dapat bahan...hahaha....tapi tetap gumbira!mana tidaknya, dengan hanya mengeluarkan RM10 sekeping, 3 barang aku dapat, siap untie tu pulangkan lagi RM1 kat aku...hahaha...tu la penangan generasi bundle! sangat berbaloi untuk orang-orang yang macam aku yang mana tak mampu ke butik-butik handalan di dunia ni...hahaha...kepada rakan2 lain tahniah di atas perbelanjaan anda hari ini...KHAS kepada RADHI...bagus ang happy juga akhirnya menemui bahan kegemaran...hahaha....
best ok keluar ramai-ramai dengan kengkawan...inilah masa kite boleh keluar ramai-ramai...tinggal lagi sebulan kita nak berpisah ini...lar touching plak ni...huhuhu...(ucapan kebanggaan kepada (fuad dan panjang bermotoran berdua), (azam dan sawit juga rakan bermotoran bersama), (radhi rakan semotor aku) di atas keberjayaan untuk ke bundle!hahaha(tak lupe juga rakan yang lewat apit bersama kekasih awal dan akhirnya acha)...)

setelah penat ke hulu ke hilir di serata kawasan 3 bundle tersebut, kami pun pulang ke utm dgn hati yang riang!kira hari ini alhamdulillah dipermudahkan urusan bagi kami...^_^...dalam perjalanan pulang, aku dan radhi buat pusing mengejut untuk pergi ke Jusco taman u membeli sedikit souvenier untuk kegunaan ketika mandi di tandas...beli sabun mandi sebentar da! shower foam da habis,,,huhuhu....n then da bayar, kami pun beredar dari situ sebelum macam-macam lagi desire aku untuk membeli-belah...huhu...

malam itu pula, seperti biasa, pukul 10.00 hari jumaat malam sabtu, MAHARAJA LAWAK!...ades...macam xboleh miss pulak benda ni...hahaha...yeahh! lagi skali keluar sebentar dari kawasan universiti...hahaha...bukan untuk ML sahaja, tapi untuk isikan kekosongan yang terasa di dalam perut ini...huhu...peh...mee goreng D' BRABUS power! masya-ALLAH...alhamdulillah menjamah sehingga habis..TERIMA KASIH MAK sebab bagi duit untuk makan...hehe (harap-harap darling aku tu bace lah belog aku ni...hahaha)...wah ML minggu kedua ni...rating cam xberapa baik...tapi jambu, nabil, R2, jozan je aku rasa okla...xboleh nak review sangat ML...janji terhibur suda!...hehehe....

then dah habis makan, da habis ML, terus berlalu pergi untuk pulang ke kamar yang dirindui...huhu...
balik kamar, terus pikir belog...ha tu yang aku tulis tu....haha...

bukan ape, kalau aku tak tulis kat belog, nanti aku lupa apa yang aku buat semalam...selalu macam tu...lagi-lagi tengah mood nak habis belajar ni..bercampur baur perasaan...
huhuhu... ok itu jela yang dapat aku ilhamkan untuk entri hari ini..

sekian, wasalam....

#perhatian: RADHI, ang tolong aku berus ekzos tenggiling aku tu ok!hahaha...kecian sandal ang...berlobang pi jusco tadi....hahaha.... 

 

2 comments:

  1. salam...

    timakasih dtg follow blog saya.. dtg menjengah kembali..ada masa nak dtg lg...

    ReplyDelete
  2. wasalam..hehe...tq Blade Edge..saya suke bace blog anda..awesome cerita anda...teruskan ok!

    ReplyDelete