Wednesday 6 April 2011

kedudukan terjejas

aku pun xtau kenapa aku tulis entri yang macam tu...kedudukan terjejas???banyak persoalan yang akan timbul..dimana kedudukan??perlu ke mengekalkan kedudukan itu??aku tertanya-tanya apa kedudukan yang sebenar??

haittt....hiperbola sangat la entri ni...huhuhu...sebagai manusia kita tidak lepas daripada mengekalkan kedudukan yang sedia ada..bagi sesetengah orang, mereka da pun selesa dengan kedudukan sekarang. aku bukan nak cakap aku ini mengerja sangat kedudukan..tapi aku sering memikirkan kedudukan aku yang kian kabur...

kaburnya aku terhadap kedudukan itu..apakah kedudukan aku kini begitu mulia dan selesa??kedudukan yang aku fikirkan, makin lama,makin menakutkan....kesedaran kedudukan...aku takut kesedaran kedudukan kian rapuh dan....kabur.....

kedudukan....perlu diperolehi dengan titikpeluh yang begitu jernih setiap titisannya....kejernihan kedudukan...semakin lama difikirkan,semakin.....kesamaran...

dimana kedudukan aku??....insafilah kedudukan kini...beroleh kedudukan yang sangat bernilai....

No comments:

Post a Comment