Sunday 22 May 2011

Huda si Yellow!!…

Huda si Yellow!!….
Hahaha…huda2…da sedap kan kau promote aku kat belog ko…bangga sangat aku bila kau kecoh pasal aku dekan sem ni…hahahaha…mendengar arahan kan kau…marketing sungguh..sumpah!ahakz…
So entry ni dituju khas buat kau si Huda Yellow!!..

TERIMA KASIH 
DI ATAS PROMOSI HEBAT!
Aku tak tahu nak tulis ape lagi….hahaha…harap kau tersipu-sipu malu la…hahaha…hodob nak uka!!haha…harap kau dapat jadi Yellow sampai bile2…bile kau Yellow, memang jadi giler…adoi…tak menang ketawa kalau camni…hahaha….JANGAN lupa,kalau da dapat kerja, bagitahu aku…kira ko da jadi HR MANAGER, jadi senangla kau nak rekemen aku jadi pekerja kat tempat ko kerja..so aku tak yah pi interview susah2…aku juz pi terus kerja tempat ko…xyah nak interview tu semua…hahaha…INGAT k!ahakz…

8 comments:

  1. jimi, asal gelar aku huda yellow? ahaha. sengal. bile yellow jd giler2. i like ^^ !

    ReplyDelete
  2. haha...eh ok la tu...tu yang paling jujur tau...ahakz....

    ReplyDelete
  3. oh yeah! bertahun la nk tggu aku jadi hr manager..

    ReplyDelete
  4. hahaha...belajar pandai, mesti power naik pangkat...kan???

    ReplyDelete
  5. xde pndai mane selagi xde pengalaman jimi oii

    ReplyDelete
  6. tgk kerja skrg,pengalaman xnak yg o tahun...semua nak 2tahun ke atas...fed up...huhu

    ReplyDelete
  7. tu la pasal. yang penting sekarang keje je ape2 dulu. janji gain experience. huw..

    ReplyDelete